Drugie urodzinki

Hej, haj, helo艂!
Hoch soll sie leben, hoch soll sie leben, dreimal hoch! 馃嵕馃巶 Za艣piewam sama sobie 馃槈 
A to dlatego, 偶e dzisiaj "Szpreche w Deche" obchodzi drugi rok istnienia na blogu ❣️馃嵕馃巶


Przez te 2 lata niekt贸rych "spotykam" regularnie, niekt贸rzy s膮 nowi... Jedni bardziej "rozgadani" komentuj膮 to, co pisz臋, a inni s膮 bardziej skryci i tylko obserwuj膮... Ale mam nadziej臋, 偶e ka偶dy na mojej stronie mo偶e odnale藕膰 co艣 dla siebie 馃挍

Jak wygl膮da艂 ten rok?

  • Na blogu pojawi艂o si臋 36 wpis贸w, z czego 3 najch臋tniej czytanych to:

1. Moja matura (taaaaak, o nie swoich wpadkach fajnie si臋 czyta):
mo偶esz przeczyta膰 o tym tutaj

2. Zareaguj (czyli zbi贸r zwrot贸w, jak mo偶na zareagowa膰 po niemiecku):


3. 艁ama艅ce j臋zykowe (uwielbiam!!!)


  • Na Facebook'u blog uzyska艂 1321 polubie艅! Dzi臋kuj臋! ❤️ Niekt贸rzy dopiero niedawno odkryli, 偶e ja to ja 馃槑 W sensie, 偶e Szpreche w Deche to moja osoba 馃槑

I co dalej?
Rok temu pisa艂am, ze mam kilka pomys艂贸w, zobaczymy co z nich wypali, jak to b臋dzie organizacyjnie i na co czas pozwoli. To teraz uwaga, chwal臋 si臋! Co wypali艂o?

馃挜 Ju偶 w pi膮tek "otwieram si臋" w Nysie stacjonarnie - tu b臋dzie moje centrum dowodzenia wszech艣wiatem 馃構 czyli to tu b臋dzie mo偶na przyj艣膰 i pouczy膰 si臋 ze mn膮 niemieckiego. Albo online jak kto woli i ma za daleko 馃憣

馃挜 Powsta艂 projekt, kt贸ry stworzy艂am z super dziewczynami - Zusammen mo偶na wi臋cej - Ola, Martyna, Magda, Angelika - dzi臋kuj臋 馃挏

A tak na koniec, jak to na urodzinach, 偶yczenia: 
Sobie osobi艣cie 偶ycz臋 znalezienia troch臋 wi臋cej czasu, mn贸stwa pomys艂贸w, energii i jeszcze wi臋kszego grona odbiorc贸w, kt贸re b臋dzie mnie nap臋dza膰 do dzia艂ania 馃挭


Wam 偶ycz臋 wspania艂ych owoc贸w nauki i czerpania z tego przyjemno艣ci ❤️ Mam tak膮 cichutk膮 nadziej臋, 偶e niekt贸rym z Was pokaza艂am, 偶e nauka wcale nie musi by膰 nudna!

Kochani, dzi臋kuj臋 Wam z ca艂ego serducha, 偶e jeste艣cie! ❣️❣️❣️

I z tej okazji b臋dzie mi baaaardzo mi艂o, jak po艣wi臋tujecie ze mn膮 i zostawicie tu pod postem chocia偶 kr贸tki komentarz.

Mi艂ego!

4 komentarze:

  1. Gratulacje!!! wszyskiego najlepszego i powodzenia w dalszej pracy ❤️馃挄馃巿馃巰馃拹馃帀馃嵕馃帄馃嚛馃嚜

    OdpowiedzUsu艅
  2. Mija ju偶 prawie drugi rok, jak obserwuj臋 i korzystam z dzia艂alno艣ci Szpreche w Deche i jej prowadz膮cej;)Chcia艂bym powiedzie膰, 偶e jest to jeden z lepszych blog贸w o j臋zyku niemieckim, na jaki kiedykolwiek napotka艂em. Cz艂owiek uczy si臋 niemieckiego i jednocze艣nie si臋 przy tym dobrze bawi. 呕ycz臋, aby Szpreche w Deche wci膮偶 si臋 pr臋偶nie rozwija艂o i przyci膮ga艂o swoimi dzia艂aniami coraz wi臋cej u偶ytkownik贸w:)
    MA

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Dzi臋kuj臋 bardzo za mi艂e s艂owa! Niezmiernie mi mi艂o :)

      Usu艅

Zusammen mo偶na wi臋cej - voll. 6 - Weihnachten

Ho, ho, ho! 艢wi臋ta za pasem: przygotowania w toku, sklepy oblegane, sza艂 zakup贸w i porz膮dk贸w 馃槉 Grudzie艅 to w og贸le taki specyficzn...