Wakacje, lato, słońce - słówka

Hej, haj, heloł!

Kto "śledzi" mnie na Facebooku wie, że ostatnio miałam wątpliwości, co opublikować... Zaczęłam szykować kolejną część rekcji - wydało mi się to zbyt męczące ze względu na wakacje... Zabrałam się za opisywanie gier i zabaw językowych - to samo. Hallo! Są wakacje! To co? Kolejne zwroty wakacyjne? Nie za dużo??!! Zapytałam więc Was 😘

I jestem pozytywnie zaskoczona! Wy nie jesteście w ogóle zmęczeni 😂
Wybór padł więc i na publikację zwrotów z rekcją (dla fanów gramatyki) i na publikację letnich zwrotów, żeby klimat wakacji dalej trwał 🌞

Tu znajdziecie wcześniejsze letnie słówka

A tu do powtórzenia lub nauki kolejna porcja letnich słówek: wersja kolorowa lub do łatwiejszego wydruku wszystko napisane czarno na białym.




Także Kochani, korzystajcie z ciepełka, ładujcie baterie, spędzajcie wakacyjny czas w świetnej atmosferze 🌞

Miłego!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zusammen można więcej - voll. 6 - Weihnachten

Ho, ho, ho! Święta za pasem: przygotowania w toku, sklepy oblegane, szał zakupów i porządków 😊 Grudzień to w ogóle taki specyficzn...