No i super!

Hej, haj, heloł!

Kojarzycie teksty, które każdy powtarza tak często, aż mogą irytować? Coś typu "co nie?" na końcu co drugiego zdania? 😉
Ja też tak mam... Biję się w pierś, starałam się tego oduczyć: nie ma opcji. W ogóle bym może na to nie zwracała uwagi, gdyby mi tego uczniowie nie wypomnieli 😅

Okazało się, że tworząc skecze przedstawiające ich nauczycieli, chcieli wpleść coś charakterystycznego z wyglądu plus jakieś tiki, gesty, postawę, hasła, zachowanie - no coś charakterystycznego w każdym razie. I okazało się, że ze mną mają problem! Ha! Wygląd pal licho - pierwsza lepsza wiedźma w jasnych włosach i gotowe! Ale z zachowaniem czy gestami... No nic im nie wpadło do głowy! Podczas debaty okazało się jednak, że co rusz używam tekstu "no i super!" 😅

I tylko tego mogli się czepić, więc bardziej skupili się na przedstawieniu tego, że ja to ta z niemieckiego niż na mojej osobie 😉

Po napisaniu scenariuszy a jeszcze przed występem moi konspiratorzy wygadali się z tym "no i super!" i wiecie co? Faktycznie 😨
Co chwilę tak komentuję... Tylko hmm... Chyba lepiej komentować pracę uczniów "no i super!" niż "nie umiesz", "znowu źle", "to mówi się inaczej", "uważaj" itp. itd.

Tak dużo się "trąbi" o wzmocnieniu pozytywnym, żeby chwalić, nagradzać, wskazywać mocne strony, że ja chyba z tym moim "no i super!" wpasowuję się idealnie 😅

No dobra, może nie do końca idealnie, bo mogłabym swoje wypowiedzi urozmaicić i rozbudować, no ale... Okazało się, że nad moim tekstem nie panuję.


💬 Proszę Pani, przeniosłem usprawiedliwienie"
💥No i super!

Opisz swój dzień:
💬 Am Montag stehe ich um 7 Uhr auf. (...) Ich gehe um 23 Uhr schlafen."
💥No i super!

Ja 💬 Spróbuj przeczytać.
Uczeń 💬 Ü-ber-ra-schung.
Ja 💥 No i super!

💬Proszę Pani, chciałbym zapisać się na wyjazd.
💥No i super!

Brzmi głupio? Śmiesznie? Wiecie, że ja tego nie zauważałam??? 😅 to jest odruch!

I nie wiem, czy walczyć z tym czy zostawić to superowanie dalej w obiegu 😉

A Wy jakie macie hasła albo Wasi nauczyciele? Podzielcie się :-)
Moje już znacie... No i super!

Miłego!

2 komentarze:

  1. No i super! :-)
    Mnie by ucieszyło, jakby nauczyciel tak mnie podsumował!

    OdpowiedzUsuń

Zusammen można więcej - voll. 6 - Weihnachten

Ho, ho, ho! Święta za pasem: przygotowania w toku, sklepy oblegane, szał zakupów i porządków 😊 Grudzień to w ogóle taki specyficzn...