Wielkanoc - lista słówek, idiomy, domino i pioseneczka

Hej, haj, heloł!

Kochani, nie mogę, po prostu nie mogę pisać/zapowiadać/ogłaszać/mówić, że "wpis pojawi się niebawem". Nie zadziałało 2 razy, więcej nie próbuję :) Za pierwszym razem coś stało się z internetem, OK, siła wyższa, zdarza się, złośliwość rzeczy martwych. Teraz napisałam na Facebook'u, że wpis wiosenno-świąteczny pojawi się niebawem i co? Jajco! Takie wielkanocne w dodatku. A to pociecha moja mi się rozchorowała, a to laptop nie współpracował z ładowarką i włączał się tylko na uno momento, żeby zaraz świecić, że bateria rozładowana, a to wpadłam po uszy w Bazarek Charytatywny, a to ząbkowanie u Małego i z rąk nie schodzi i mogłabym tak powymieniać i się pousprawiedliwiać, ale po co... Po prostu zapowiadam wszem i wobec: NIC NIE OBIECUJĘ! :)
O! Może wtedy nic nie zapeszę i wszystko będzie chodzić jak ta lala :)


Więc co do tematyki dzisiejszego wpisu to zapraszam na kilka materiałów do pobrania.

Po pierwsze, lista słówek o tematyce wielkanocnej. Uczysz się niemieckiego? Lista jest dla Ciebie :) Uczysz innych? Rozdaj uczniom!

Po drugie, kilka świąteczno-wiosennych idiomów:



Po trzecie, domino ze słówkami wielkanocnymi:
A na koniec, po czwarte, pioseneczka w kilku wersjach (!UWAGA! Ohrwurm):
1) z tekstem 

2) bez tekstu

3) w wersji rockowej

Także Kochani, cudownych Świąt Wielkanocnych spędzonych w radosnej atmosferze! 
Frohe Ostern! 

PS. Jakby co, listy/domino/idiomy mam w pdf, moge podesłać, jakby komuś było wygodniej wydrukować czy udostepnić. Piszcie śmiało! 

Wykorzystałeś/aś któryś z tych materiałów? Daj kciuka w górę, będzie mi miło :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zusammen można więcej - voll. 6 - Weihnachten

Ho, ho, ho! Święta za pasem: przygotowania w toku, sklepy oblegane, szał zakupów i porządków 😊 Grudzień to w ogóle taki specyficzn...