Wpis przeniesiony: Lista słówek - październik

Hej, haj, heloł!
Tak jak we wrześniu, tak i dzisiaj wrzucam listę słówek, tym razem na październik.
Długo myślałam nad tematem, jaki by pasował do października... W końcu stwierdziłam, że połączę dwie okazje, i to jedną z października, drugą z listopada, ale co tam :) W październiku dzieci szaleją, gdy nadchodzi Halloween (osobiście nie przepadam za tym "świętem"). Tańce, przebierańce, psikusy, dynie i inne wampiry. Nie mój klimat, ale co kto lubi. Mnie to jakoś nie rusza. Stanowczo bardziej wolę (i wolałam jako dziecko) nasze Andrzejki. I tak oto te dwie okazje połączyłam w całość i z nimi związana jest październikowa lista słówek.
Jak i we wrześniu, listy są dwie: podstawowa i troszkę rozszerzona.
Co z nimi zrobić? Przypominam! :)
Uczysz się? To po prostu się sprawdź. Kliknij wersje podstawową. Jest jakieś nowe słówko? To się naucz! Umiesz wszystkie? Brawo! Kliknij wersję rozszerzoną. Może tu będzie coś nowego do nauki. Znasz wszystko? Jestem z Ciebie dumna :D Czekaj na listopadową listę słówek.
Uczysz w szkole, na kursie, w szkole językowej? Ściągnij listę i rozdaj uczniom! Młodzież lubi uczyć się słówek związanych z konkretnym tematem. Możesz zrobić konkurs po przykładowo 3 listach, kto najlepiej opanował słówka, tak zwanego Mistrza Słówek.
Do dzieła, Kochani!
Miłego!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zusammen można więcej - voll. 6 - Weihnachten

Ho, ho, ho! Święta za pasem: przygotowania w toku, sklepy oblegane, szał zakupów i porządków 😊 Grudzień to w ogóle taki specyficzn...