Wpis przeniesiony: Halloween - teksty, ćwiczenia, gry, a nawet przepis na Halloweenowy przysmak!

Hej, haj, heloł!
Połowa października, słoneczko za oknem, normalnie nastrój wakacyjny. A tu dostaję ostatnio SMS-a od koleżanki: "Masz jakieś fajne teksty na Halloween?" ... :/ I w tym momencie jestem jak Smerf maruda: Jak ja nieeeCierrrrrrpię Halloween!

Dlatego, żeby "odbębnić" temat Halloween, wrzucam  znalezione super karty pracy. Przyznam się, że na Halloween nie robiłam nic swojego i korzystałam zawsze z dostępnych gotowców :-) Mam nadzieję, że każdy znajdzie coś dla siebie.
Słowniczki obrazkowe:



Ćwiczenia leksykalne:
       








Teksty:



Mówienie: 


Uczeń losuje postać i ma się przedstawić jako ona bądź opisać tę osobę.
Gra planszowa:

Karty pochodzą ze strony www.de.islcollective.com
Miłego!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zusammen można więcej - voll. 6 - Weihnachten

Ho, ho, ho! Święta za pasem: przygotowania w toku, sklepy oblegane, szał zakupów i porządków 😊 Grudzień to w ogóle taki specyficzn...