I co ja robię tu

Hej, haj, heloł!

Chyba jestem Wam winna kilka słów wyjaśnień. Są osoby, które trafiły tutaj i nie znają innego adresu bloga, a ja tu piszę, że się przenosimy, że będziemy hulać, a tu zero wyjaśnień, skąd, dokąd, co i jak.
Więc ("nie zaczynamy zdania od więc" mawiała moja polonistka, po czym mówiła "a więc" :-D) prowadziłam bloga zniemieckimzapanbrat.blog.pl, na który można jeszcze zerknąć. Zamieszczam tam śmieszne historyjki, które przytrafiły mi się jako nauczycielce, pomoce dla uczących się niemieckiego i nauczycieli, listy słówek itp. Dotarła do mnie niedawno informacja, że do końca stycznia platforma będzie jeszcze działać, potem finito. Więc przeniosłam się tutaj :-) mam nadzieję, że każdy trafi, a może będzie nas więcej?
W każdym razie, tam przestaję pisać, tu zaczynam, a na stałe jestem na https://www.facebook.com/szprechewdeche/

Także słówko na dziś:


Wyjaśnienie - die Erklärung

Miłego!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zusammen można więcej - voll. 6 - Weihnachten

Ho, ho, ho! Święta za pasem: przygotowania w toku, sklepy oblegane, szał zakupów i porządków 😊 Grudzień to w ogóle taki specyficzn...